5 Simple Statements About ماگ Explained

Wiki Article

دفتر یادداشت پزشکی و سلامت کاور لوح تقدیر ست رومیزی تبلیغاتی

شخصی سازی به وسیله ماگ ها نیز دلیل مهم دیگر محبوبیت آن ها است. 

ماگ‌های پلاستیکی با توجه به ویژگی‌هایی مانند قابلیت شکل‌پذیری، سبکی و هزینه کم، محبوبیت زیادی در بین مردم دارند. با این حال، لازم است توجه کنید که استفاده از ماگ‌های پلاستیکی به دلیل وجود مواد شیمیایی قابل بازیافت در ساختار آن‌ها، به محیط زیست ضربه می‌زند.

از حرارت دادن یا گذاشتن ماگ یا فنجان روی شعله‌های گاز یا هیتر خودداری کنید. این کار ممکن است باعث تغییر رنگ، ترکیدگی یا شکستگی آن‌ها شود.

امکان مراجعه حضوری و بازدید از محصولات، در دفتر فروشگاه برای کلیه عزیزان از ساعت ۱۰ صبح الی ۶ بعد از ظهر امکان پذیر می باشد.

با توجه به موارد ذکر شده، باید گفت که تفاوت ماگ و فنجان در ظاهر و طرح‌های این ظروف نمایان می‌شود.

شیشه شکننده است و ممکن است با تغییر و شوک دما ناگهان ترک بردارد. لیوانهای ترکیبی برای مقاومت در برابر تغییرات گرما طراحی شده اند. شیشه هایی از جنس بروسیلیکات بسیار بادوام هستند.

تولیدات اینجوی تا مدت طولانی قابلیت حفظ دمای مایعات را نیز دارند؛ بنابراین به‌راحتی ??????? ????? می‌توانید قهوه یا نوشیدنی گرم و سرد دلخواه‌تان را داخل آنها بریزید، این ماگ‌ها با خود به سفر یا حتی یک پیاده‌روی ساده ببرید و در طول مسیر نوشیدنی‌تان را نوش‌جان کنید.

ماگ ها دوست دار محیط زیست هستند ؛ زیرا هنگامی که شما ماگ مخصوص خود را دارید ، دیگر نیاز به استفاده از لیوان های یکبار مصرف ندارید و در نتیجه از تولید زباله های اضافی و خطرناک جلوگیری خواهید کرد.

فقط در شست‌وشوی این لیوان‌ها نهایت دقت را به خرج دهید تا دچار ترک‌خوردگی سطحی یا شکستگی لبه‌ها نشوند.

ماگ سرامیکی هیتردار یا حرارتی: این ماگ‌های جادویی در برابر گرما از خود واکنش نشان می‌دهند. یک ماگ حرارتی معمولا در حالت عادی مشکی است و پس از ریختن مایع داغ داخل آن، طرح چاپ شده روی بدنه نمایان می‌شود.

وجود ماگ‌های فلزی در محیط کار، خانه یا سفر می‌تواند بسیار عملی و کاربردی باشد. آن‌ها معمولاً قابل شستشو و به راحتی تمیز می‌شوند و قابل استفاده برای مدت طولانی هستند.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

یک ماگ مسافرتی عایق است و دارای روکشی با دهانه جرعه جرعه کوچک برای جلوگیری از ریختن آن است. از تکنیک هایی مانند چاپ سیلک یا برگردان برای اعمال تزئیناتی مانند آرم یا تصاویر و فن آرت استفاده می شود.

Report this wiki page